Kızlar merhabalar,daha öncede yazmıştım,yumurtlamayı takip eden günlerde kasık ağrım oldu,batmalarım oldu,hatta bir gün ğöğsüm şişti indi,yumurtlama gününden 8 gün sonra test yaptım yani adete 6 gün va(6 güne kadar sonuç veren testten)negatifti,adetime 4 gün var adet olacakmışım gibi ağrım var,bacaklarıma vurdu bugün,hatta lavaboya koştum kesin oldum diye,ama akıntım bile şeffaftı,ben normalde kasık ağrım adet olacağım gün ağırır ve adet olurum,Ağrı ile adet aynı anda olur bende,daha önce kayıplarım olduğundan şimdi kan veremeyede cesaret edemiyorum,ayrı bir durumda adet öncesi göğüslerim şişerdi,4 gün var şiş olmadı,sizce hamile olabilir miyim?