Hamileliğimi ilk öğrendiğimde i mom omega 3 verdi doktorum daha öncesinde folik asit kullanmamıştım ama bu takviyeyi kullanınca da bir etkisini görmedim hatta kullandığımda beni daha da halsiz bırakıyordu doktora da söyledim aksine senin halsizlik ve yorgunluğunu alması gerekir dedi şu anda da düşük tehlikem olduğu için tekrar kullanmaya başladım kullananlarin yorumlarını merak ediyorum