Kızlar bir şey sorucam 22+4 haftalık hamileyim, cok şükür gün içinde bebek hareketlerini hissediyorum 10-15 kere arası ama insanlar karnımı sevdiğinde veya dokunduklarında bu çocuk neden hareket etmiyor falan deyip duruyorlar ben normalde hissediyorum ama sanki biri elini koyunca ya da sevince hareket etmiyor bir problem olduğunu mu gösteriyor Allah korusun yani içime kurt düşürdüler 😔 cevaplarsanız sevinirim.