Hafize03 bence şeker yüklemesi yapılması yada yapılmamasına dahiliye uzmanı karar vermeli. Ben bir doktora gittim yapmayalım dedi, diğerine gittim yapcaz dedi. En son dahiliyeye çıktım, açlık tokluk şekeri tiroidler falan hepsine baktı. Gerek Yok yaptırmana dedi ve yaptırmadım.