Kızlar iki gündür yoğun afedersiniz sümüksü bi akıntım var ve yürürken tam göbek deliğimin ordan bi bıçak saplanıyor gibi daha önce hiç hissetmediğim bir ağrı hissediyorum ve ara ara nefes darlığı çekiyorum sıcaklardan da bunaldım kendimi iyi hissetmiyorum acaba bunlar normal mi yoksa doktora gitmem gerekir mi daha yeni gittim doktora önemsizse gitmicem ama eğer bunlar önemli belirtilerde gitmeyi düşünüyorum yaşayan var mı