İnsallah öğledir. Benim rahim içinde bes tane miyomum var. En büyüğü 9 cm. Hep onlara odaklandim ve her defasinda muayeneye agridan dolayı surunerek gidiyorum. Hic aklimda gelmedi doktora sormak. Dün farkettim. Dunden beri dua ediyorum birsey olmasin diye 😑