Aysgrl ben henüz 24 haftalığım ama 1 hafta ayak şişliği çektim bi kovanın içine buz gibi soğuk su doldurdum içine kaya tuzu koydum gelip gidip ayağımı soktum cıkardığımda ayaklarımın altına yastık koyup uzandım sükürler olsun gecti sismeye başlayınca hemen aynısını yapıyorum