Kayalikdmn iki haftadir ben yasiyorum her yerim kasimaktan yara oldu morardi kaniyor ara ara kasidikca. Karaciger enzimlerine baktirdim bir sey cikmadi cok sukur losyon verdi doktor bir faydasi olmadi sonra cildiyeye yonlendirdi 5 ilac karisimi yaptirdi eczaneye onu kullaniyorum iki gundur ama hala devam ediyor kasintim ne olacak bilmiyorum 24 haftaligiz daha