handhnde Merhabalar , 22 haftadan sonraki doktor kontrollerinde bebeğimin başı 2-3 hafta önde gidiyor. Şuan 32 haftalığız başı 3 hafta önde.Bizim gibi olan var mı? Doktorlarınız ne diyor ?
Annesininaminesi handhnde bende sen bu durum var hatta doktor armut kafa bile ddi🤷🏼♀️Ama riskli bişy görseydi söylerdi canım bizim de her hafta başı bir yada iki hafta önde oluyor hep 🤔
Sevdalmira handhnde bizimse 2 hafta önde gidiyor genetik olabilir sorun yok dedi hatta kendi çocuğunun 4 hafta önde gidiyormuş sen iyisin dedi
handhnde Meryem2200 Bebeğin başı büyük diye mi sezaryena alıyorlar ? Allah bir avazda kurtarsın Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin .
Annesininaminesi handhnde yok canım sordum yok bişey dedi genetik olabilir dedi babamız armut kafa da 😂