Ask_H canm daha once o dr bn gtim sen normal yollarla asla hamile kalamazsin dedi ve su anda tedavisiz hamile kaldim.. hem madem sadece tup bebek tedavisiyle hamipe kalicaktim keske beni bos yere umitlendirip 1 yil ilac tedavisi uyguladigi icin asla memnun kalmadim ama karar senin tabi