Premsesannesi61 Merhaba kızlar🌸 Edirne de yaşayan varsa hangi hastaneleri tercih ettiniz? 30. Haftamdayım mecburi Adana’daki doktorumu bıraktım. Acaba işin ehli var mı Edirne’de?
Asporcee Premsesannesi61 merhaba bende 27 haftalık hamileyim Edirnede devlet hastanesinde çok güzel doktorlar Vardı ama hepsi gittiler özel hastanelere. Şuan Edirnede size tavsiye edebileceğim iki doktor var Biri özel ekol hastanesinde Mehmet Ali yüce Diğeride Ünal eren özel muayenesi var İkisininde kontrol ücretleri 100 TL ama çok iyi doktorlar.
mirage_90 Premsesannesi61 Ekol hastanesi Berna hanıma gidiyorum memnunum tavsiye ederim ünal beye de çok iyi diyorlar
nberil Merhaba, Edirne/Uzunköprüdeyim bende:) Ekol Hastanesi Sibel hnma gidiyorum gayet memnunum. Tavsiye ederim
Cansellaslan Ysmn234 Sibel hanıma gidiyorum 33haftalık gebeyim ve normal doğumu yapabileceğimi beklememiz gerektiğini söylüyor
Ysmn234 Cansellaslan bunu duyduğuma sevindimmmm :) benim de doktorum oydu ama maalesef bebek dış gebelik ile gitti :( memnundum şimdi yine istiyoruz kime devam etsem diye düşünüyordum hep.