Balder canım selam. Benim de oyleydi, şu an 11+4um, inanır mısın hala öyle. Kendini faydalı şeyler yiyemiyorum diye sıkma, şu an bebek kan ile besleniyor. Yani senin depolarını tüketiyor. Yesen tabi ki iyi olur, ama kendin icin :) yani ilk 3 ay tam olarak senin yediğin besinler ile beslenmediginden bu süreçte bi de bunu kafana takip üzülme. Ben de iki kilo vermiştim, doktorum tüm endişelerimi aldı. Ama bu bulantı nasıl geçer, onu bilemiyorum iste ben de çok muzdaribim :(