Merhaba Canlar 💕💕
14 gün önce size bu mesaji yazmıştım: ( bana çok yardımcı olmuştunuz)
Merhaba Anneler & Anne Adayları 😍
Aranıza daha yeni katıldım. Pazartesi günü Idrar testi yaptim positiv cikti. Hemen ardindan kan testi yaptirdim 11.03 cikti. Gebesiniz ama bu değer düşebilir dediler. Iki gün Kahve rengi lekelenmem oldu ve dün normal adet gibi kanamam başladı. Bugun tekrar Beta Hcg bakildi 16.0 cikti. Iki gün sonra tekrar bakicaz dedi doktorum ama cok umutlanm düşük olabilir dedi. Folit Asit kullaniyorum. En son Adetim 23.9 oldum. Böyle olan oldumu aranizda?? Ben çok korkuyorum kafam çok karışik bana akıl verirseniz yardimci olursaniz çok sevinir.. 🤗🤗🤗
GECEN HAFTA EN SON DEĞERIM 11.09 OLMUŞTU DOKTORUM IKI GÜNE BU 5 INER VE DÜŞÜK KENDILINDEN OLUŞUR DEDI. DÜN TEKRAR KAN VERMELIYDIM DEGERIM 45.79 OLMUŞTU. BU SABAH DOKTORUMA GITMEDEN SABAH TEKRAR KAN VERDIM 57.64 OLMUŞ. DOKTORUM DÜŞÜĞÜN GERÇEKLEŞMEDIĞINI HAMILELIK DEVAM EDIYOR IKI GÜN SONRA BU DEGER 100 VE 100 ÜSTÜ OLURSA NORMAL GEBELIK DEDI AMA ILERLEMEZSE DIŞ GEBELIK DEDI. AKLIM ÇOK KARIŞIK BÖYLE OLANINIZ VAR MI KIZLAR??? SIMDIDEN COK TESEKKÜR EDERIM HAKKINIZI HELAL EDIN 💕💕