Hanımlardoguma 1 ay 10gün kaldı benim gögüslerim dolu degil ya süt yok yani hatta yanlış olsada ❌ masus sıkıyorum az yine gelmiyor öyle ilk oglumda 4 yıl oldu tam hatırlamıyorum ama sanki sütüm vardı sertleşmişti gögüsüm ama şuan hiç sertte degil aceba sütüm mü olmuyacakki benim😯 sizinde öylemi 🤔