Gulsah1990 Happy Kids e nasıl geçiş yapılıyor acaba programını indirdim ama olmuyor girilmiyor bebğin ismi doğum tarihi fotoğraf var yapıyorum altında geç butonu var basıyorum olmuyor programdan çıkıyor