Ayslksa Kizlar Merhaba,24+1 haftalık hamileyim.ıkı.gundur sabahları uyandığımda belimde ve sırtımda bi ağrı var.Sanki böyle tutulmuş gibi.sizdede aynı durum varmi.
Admh Bende 30 haftada başladı şuan 36+2 ağrıdan duramıyorum artık masaj kremi kullanıyorum belime sürekli
Ayslksa Admh ilk hamileliğim korkuyorum neyin belirtisi bilmiyorum da daha doktor kontrolumuzede var.
Admh Ayslksa bence senin yapinla alakalı birseydi benimde ilk hamileliğim. Bel ağrısı çok normal bisi bence tedirgin olma dinlen bol bol.
LeylaCan Ayslksa ben bide kalça ağrısı çekiyodum belime vuran doktor magnezyum verdi rahatladım şükürler olsun bi nebze:)
Ayslksa LeylaCan bana da magnezyum vermişti kasilman olursa iç diye.şimdi böyle bel sırt ağrısı yaşayınca içsem faydası olurmu diye düşünüyorum.
Ayslksa LeylaCan Evet limonata gibi tadı ve görüntüsü.bi kere içmiştim.gerisini içmemiştim.bi tekrar deneyim olmazsa.nasıl olsa zararı olmaz.