Kizlar o kadar güzel bir duygu ki Allahm herkese nasip etsin öncelikle 🤲. Dünde post açmıştım 4 cm açıklık var ama sancm nisanm hiçbirşeyim yoktu, doktorum izine gidecekti biraz acele ediyor diye düşünmüştüm cok kararsz kalmıştım. Dün sabah 8 bucuk gibi yatışım yapıldı 9 da suni sancı vermeye başladılar, çatı muayenem yine aynı 4 cm idi.. 1 -2 saat suni sancıyı fazla hissetmedim açılmam 6 cm ye çıkmıştı o arada... Ara ara girip çıktı sanci ama dedm bugun doğuramam ben bunu kesn diyordm saat 3 e doğru öyle bi sancı girdiki yatakta duramıyordum herkese bağrıyordm konuşsalar sanki daha cok cekiyormuşum gibi hissediyordum , ebeler sancn gelirse sakın ıkınma dedi, iki annemde gelince ıkın sen boşver onları diyorlar ne yapcam bilemedm zaten o an içinden ne geliyorsa onu yapıyorsunz😀 kimseyi dinlicek durumda olmuyorsunuz, çok afedersnz ama yatakta altıma kakamı yapıyorum sandm annemlere söylüyorm ne kakası kızım lavman yapıldı diyorlar ama bn bi utanıyorum eşimde yanmda anne kokacak bezimi degistirelm sanci durunca diyorm o sirada ebelere kaynvalidem soylemis, ebeler geldi herkesi çıkarttılar çatı muayenesi ettiler çatı tamamen açık bebek geliyor diyorlar muayeneden snra bn bi kötü oldm 15 : 15 te girdmm 15 :20 de can oğluşumm doğdu 🤲🤲 doktorm çok şaşrdı hemen acılman oldu iyiki beklemedik diye 3500 de kilosu var gayette iyi bebek dedi, Burdaki postları okuyordm ve suniden cok korkuyordum ama o kadar abarttiklari kadar deglmiş normal dusunen anneler😍😍 Bebeğinizi kucaginiza aldktaan sonra cekilen butun acilar bitiyor...