34 haftalıgim çok şükür ama canım artık çok acıyor bebek kendini aşşa vuruyo sanki her an çıkcak gibi karnım da ki çatlakların ici ağrıyor aşırı halsizligim var her yerim agriyor karnım çok sert kasolmalarim var 10 dakikada bir tuvaletteyim yürüyemez oldum 😔🤷♀️🤷♀️ tabi mide bulantısı ve iştahsızlığı saymıyorum rabbim hayırlısıyla doğurmayı nasip etsin benim gibi olanlar var mı ?