Arkadaşlar Doğum başladığı zaman nst de sancı kaç değerde çıkıyor. Yada şöyle sorayım sancıyla hastaneye gittiniz sancın yükselmiş Doğum başlıyor dediklerinde değeriniz kaçtı ? Ben 90 değeri gördüm de merak ediyorum 90 eğer Doğum başlangıcı sayılıyorsa bana o sancı çok hafif gelmişti. Kendime dikkat etmek açısından soruyorum. Vala anlatabildim mi bilemedim 🤷🏼♀️