Öncelikle acaba ne zaman doğum hikayemi yazacağım diyen anneler zaman çok çabuk geçiyor ve çok istediğiniz doğum hikayenizi yazmaya fırsat bulamayacaksınız. 15 haziran da sancı gerekçesiyle hastaneye(devlet) gittik. Nst de sancılar çıktı düzenli şekilde ve çatı muayenesi yapıldım 1 buçuk cm açıklık var dendi. Acile gittiğim için ebe kadın dogum hastanesine gönderdi orda da muayene edildim açıklık 1 cm dendi ve o gece hastaneye yatış verildi, sabah doktor geldi tekrar kendisi muayene etti ve rahim duvarın geride ve çatın dar ama ben sezeryan taraftarı değilim sana yarın propes (vajinadan verilen ip şeklinde sancı ilacı) verip normal doğum yaptırmaya çalışacağım dedi peki dedim ama yeme içmeyi kes her ihtimale karşı dedi.16 haziranda eve geldik annem eşim ve ben o gün gece no oral sabah 8 de hastaneye gittik nst de sancılar durmuş. Neyse propesi koydular yarım saat sonra sancı başladı saat 10 oldu artık ölüyorum sancıdan ebe geldi odaya sancın nasıl diye çok diyince nstye bagladı sancılar 90-100 aralıksız alttan muayene edicem diyip yanımdakileri dışarı çıkardı. Alttan muayene etmeye başladı ama kendini o kadar zorluyo ki kolunu soktu sandım başladım bagırmaya üstten karnıma basıyo alttan kolunu sokuyo resmen bir anda ılık bir şey geldi ve yanlışlıkla suyumu patlattı ve daha 2 cm bile açıklık olmadan hemen acil şekilde sancı odasına götürdüler beni ailem aglıyo ben aglıyorum. Eşimi yanıma koydular ve 12 den 6 bucuga kadar can alıcı sancı çektirdiler bana eşim artık yalvarıyo bişey yapın diye ve sadece yaptıkları alttan muayene yapıp iyice canımı almak oldu ve açılma olmamasına rağmen (1cm 8 saatte) . O an Allah ım sen yardım et yoksa ben öleceğim Çocugum ölecek dedim. Daha sonra 6 çeyrekte nstye bagladılar sancı yine tavan o an cihaz ötmeye başladı eşim koştu çocugun kalp atışına bişey oldu dedi kalp atışını gösteren yere ? gelmişti doktor geldi o ara hemen hastayı hazırlayın sezeryana alıyorum 5 dakikanız var dedi ben başladım titremeye. Hızlıca sonta taktılar (0 acı) ve beni apar topar ameliyataneye aldılar cihaza bagladılar bebegimin kalp atışı 65 benim 47 ve ben istemsizce titriyorum anestezici acil durum genel uyutuyorum dedi ve gerisi bende yok gözümü açtım ve ilk sorduğum şey bebeğim nasıl ve nerede oldu. Çok şükür biraz solunum sıkıntısı olmuş sadece beni odaya çıkardılar 15 dk sonra bebeğim geldi tabi ben gözümü çok fazla açamıyodum anestezi etkisiyle ama gözyaşları sel oldu yinede hemşire ten tene temas yaptırdı emzirdim ve o an Allah ım çok şükür yeni doğdum ben dedim 17 haziran saat 6:48 artık benim en güzel anım. Rabbim herkese kolay dogum nasip etsin ve iyi insanlarla (ebe, Dr.) karşılaştırsın. Sezeryandan korkan arkadaşlar için söylüyorum hiç zor bir şey değil onu anladım 2 gün agrı sızı yanma çok oluyo daha sonrası dayanılmayacak gibi degil. Sorunuz varsa cevaplamaya çalışırım. ❤️❤️Yiğit Ege'm hoşgeldi...