İyi geceker kızlar ben 8+3 üm 3 gün inçe kontrole gittim bebeğim iyi çok şükür ama dün geceden beri her gece sabaha karşı sızlayan göğüslerim dün gece bugün öyle eskisi kadar ağrı olmadı dokununca hafif bu normal mi acaba bünye hamileliğe alıştığı için mi telaş yaptım ben bugün sanki🙄