Kızlar merhaba yorumlarınız çok değerli benm için🙏 Yaklaşık 2 sene önce bi kaza geçirdim belimde 2 tane platin var omurga kemiğim de. Felç kalmaktan ramak kurtuldum yani.. Beyin cerrahi ile dün görüştüm bizim açımızdan normal Doğum yapabilirsin tamamen kaynamış çünkü kemik tam 2 sene oldu dedi. Kadın doğumsal sorunun yoksa olur dedi. Ama ben çok tereddütlüyüm kafam karıştı herkeste normal Doğum çok sağlıklı diyor 🙄🙄 ne yapmalıyım? Dayanabilir miyim acısına hiç bilmiyorum . Buna da çok şükür Allah bir yerden alıp bir yerden veriyor 🙏