Arkadaşlar merhaba, benim ikili testimde 1/195 risk çıkmıştı sonrasında ayrıntılıya girdiğimde ultrasonda bişey yoktu, bugün tekrar girdiğimde kalbinde parlama olduğunu ve bu da riski artırdığını söyledi doktorumuz, riskli olduğu için iki farklı doktora gidiyordum zaten, amniyosentez kararı aldık. Kafama takılan şu, sonuç %100 mü gerçekten ya da sonucu kötü çıkıp sağlıklı doğuran oldu mu ? Yardım edin lütfen...