Melikesultan Bu bizim 4.cocugumuz güçlü bebeğin https://i.hizliresim.com/Lv4loj.jpg gelmesini genelde ilk zamanlar beşikte bekleyen güçlğ bey artık havaların ısınmasıyla betonlarda yatar oldu...4 senedir bizimle kendisi hamile kaldığımda hiç aklıma onu atmak gelmedi cünkü oda bi evlat ❤️🥰🙏🏻
Minnosizmmm Melikesultan gelmesin zaten benimde ayni böyle 2 paşam var şuan 5+5 olduk hala yanimda yatarlar kuzularım bebişim doğunca da kardeş kardeş uyucaklar oynayacaklar ağzını yüzünü yediklerim sabah kalkıp onları öpmezsem eksik hissediyorum iyi ki varlar
Esramese Melikesultan bende cok istiyrm bi can sahiplenmk ama bagisiklilgm cikmadi doktorum bebegmn engelli doğmasına bile sebep olabilcgni soyledi kapacagm en basit mikrobn anneme ablama gittikce onlarn kedileri minciriyorum
Busraoz Melikesultan https://hizliresim.com/5NkaGl . Bir tosuncuk da ben de var 😻 Ben de 20+3 oğluşum abi olucak kardeşi gelince ve büyürken hep yanında olacak🙏🏻
Melikesultan Esramese toksoplazma kedinin dışkısından bulaşır ayrıca yeşillik çiğ et ve ürünlerindende bulaşır...yanç kednin kakasını ellemezsin hiçbişey olmaz
Tubasel17 Maşallah tosuncuklara 😍😍 kurban olurum hepsine,evlat onlar can can♥️ https://i.hizliresim.com/BO0aOj.jpg Bu fırlama da benim oğlum😍
Minnosizmmm https://i.imgyukle.com/2019/06/27/kGK1xS.png https://i.imgyukle.com/2019/06/27/kGKKpb.png https://i.imgyukle.com/2019/06/27/kGKqZs.png https://i.imgyukle.com/2019/06/27/kGKUQQ.png Bu fırlamalarda benim tosun paşalarım ben de paylaşayım dedim çocuklarımı ikisi de araba motorundan çıkmıştı ayrı zamanlarda satınalma sahiplen diyerek evlat edinmiştik kuzularımı 🐾😍
Gns2019 Benim de 2 tane tombis kedim var abi olcaklar bebeklerim az kaldı😻😻 vazgecmek ne kelime onlar benim cocugum herkesten her seyden kıymetli 🙏cok yasasın hepsi yavruların 😻