Mervee199333 gebeliğimin basından beri kullanıyorum 32. Hafta bitmek üzere hiç böyle bişey yaşamadım duymadım da onla alakası olduğunu düşünmüyorum ama gene de hekiminize danışmanızda yarar var çünkü düşük riskiniz olabilir şimdiden geçmiş olsun inşAllah sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza.