Seymasal benim 28. Haftada sol kasığımdaydı başı doktor hareketleri düzenliyse sorun olmaz dedi. Geçen hafta gittim tam baş üstü duruyor suyu herşeyi normal sen çok güzel normal doğum yaparsın dedi doktorum. Her hafta çağırmaya başladı yarın tekrar kontrolüm var. Zaten artık kasıklarımda hareket ediyor hissediyorum