Sedefne Merhabalar doğumuma 11 gün kaldı ara ara yanı gün içinde 7 8 kere karın ağrısı başladı bende herkesin beline sancı giriyormuş. rahimden sanki bisey cikcakmis gibi bi acı .geçiyor ama sonra belirtimi ki
NimetDilmen Sedefne Benim doqumumuda 18 qün kaldı. Bu sabah karnım aqrıdı sonra kasıqıma vurdu aqrısı. Dinlenince qecti ama karın agrısı normal mi acaba hep kasık ve bel aqrısı oluyo diyolar. Gaz sancısı qibi karın aqrısı hissettim resmen
Mom72626 Sedefne söylediğinin aynısını yaşıyorum resmen ölümlük bir kaç saniye sürüyor ama çok ağrım oluyor . Doktorum rahim kasılıyor Doğuma hazırlıyor yalancı sancılar dedi
guler27smsk_ NimetDilmen bende senle ayni hissi yasıyorum midem kopacak gibi oluyor sırtıma vuruyor resmen ya
NimetDilmen guler27smsk_ Evet aynıyız senle canm bi kaç postta yazismstk😊 Karın aqrısı sendede oluyo mu?
guler27smsk_ NimetDilmen evet karin agrisindan ziyade midem o kdr kötü agriyor ki belime vuruyor anlmdm acaba doğuracakmiyim kız 😊
NimetDilmen guler27smsk_ Mide aqrısını ilk defa duydum bu haftalarda 😁 Ay hadi İnşaAllah bakalm hanqimiz daha önce doqurcak 😁 Agrılar dinlenince qecio ya aha yine doquramıcam diorm gidio hevesim 😁
Sedefne Ay valla ya anlamadım ne nisan var ne su sadece günde bi kaç kez ağrı o da karın bölgesine demek normal bisey peki ishal durumunuz var mı acaba
NimetDilmen Sedefne Ne tuhaf ki bi ishal oluyorm bi kabız bi normal. Anormal bi deqisim yaşıyorum resmen. İshal doqum belirtisiymis ama
NimetDilmen guler27smsk_ Bu sıcakta bu aqrılarla iyi bile dayaniyoruz çok şükür 😁 Hem ben bebeqimi yanmda kollarmda istyorm artk saqlkla hayirlsyla napim 😁😍