Seda3434 Ağustos ayı malum sıcak, bebekler sıcaktan çok etkilenir mi ?Nasıl korumak gerekli acaba tecrübesi ya da bi fikri olan var mı tedirginim bu konuda?
Deletedmom667 Seda3434 bnde kısmetse agustos ayında dogum yapıcam ve arastırdıgım kadarıyla cok sıkı gıydırmemek gerekıyor badyşe falan durcak gıbı bebiş yada ınce gıydırılcek cnku isilik doker sarılık olma ıhtımalı cok yuksek oluyormus kat kat gıydırıldıgınde sıcakta
YagmurDaskn Seda3434 Diğer bebekleri nasıl korumak gerekirse öyle. Tek fark daha ince giydircez her gün duş aldırcaz
Nuray29 Seda3434 ben ağustos da doğum yapıcaktım ama acilen 8 temmuz da sezeryan olucam kızlar dua edin nolur çok korkuyorum
Cansuuu16 Seda3434 etkilenmezler bence zaten çok sıcak olacağı için ince giydirecegiz ama bilgili olanlar varsa bilgileniriz biz de 🤗
Cansuuu16 Nuray29 neden peki inşallah saglikli bir şekilde alırsınız kucağınıza🙏 bizimde ağustos 24 olarak görünüyor ama tabi tam 40 haftayi doldurursa şuan 32 deyiz bizde
Nuray29 Cansuuu16 34-5 ben hamilelik tansiyonu var daha doğrusu şu 2 aydır var oda oğluşuma zarar verir diye sezeryana alacaklar işte
Dryaaa Benim doğumumda ağustosta ince tulum badiler giydirip hergun dus aldırıp ceryanda birakmazsak kışa hasta etmeden gireriz inşallah 🙏
Sumeyraerva Seda3434 benim ilk kizim yaz basinda dogmustu simdi de agustosta olacak kizimi hergun yikamistik ince giydirmistim hatta bazi gunler 2 3 kere bile yikadigim oluyodu sabah kalkinca oglen cok sicak olunca gece uyumadan once felan o sekilde gecmisti butun yaz yine o sekilde dusunuyorum baska caremiz yok cunku sukur hasta olmamistik ve yikadigimiz icin rahatlayip guzel uyuyodu
Havvauygun Nuray29 ya benimde şu 15 gündür tansiyonum çok yüksek canım banada doktorum erken olabilir dedi.Bugün alfamete başlattı doktor inşallah faydasını görürüm. Tam 32.haftaya girdim bende
Adaverta Seda3434 bizde ağustos 21 olarak gözüküyor ama sanki erken gelecekmiş gibi hissediyorum. Açıkcası sıcaklar beni de korkutuyor ama bir yandan da sürekli yıkayabilecek olmak uyku düzeni için iyi olacak galiba diye düşünüyorum 🤔 İnstagramda dr.alifuatserpen var kızlar mutlaka takip edin geçen hafta bununla ilgili yazmıştı. https://www.instagram.com/p/By9yArXHHSD/?igshid=w4mjjiawxi42
Mzgn01 Seda3434 ay valla güzel bi post açmışsınız çok sağolun. Yorumları okuyup bilgilendim biraz malum ilk gebelik yalnızlık vs. Bizim de 22 ağustos görünüyor da erken gelecekmiş gibi hissediyorm.
Gkhn71 Seda3434 benimde agustos başı olcak doğum inşallah cnm ince zibin alta ince penye ayaklı pijama tek kat giydirilsin yeterli ince penye battaniye yada müslim battaniye örtülür ama sarilmasin bebek hafif ortulsun onu aslında sen ayarlarsın kendine göre
Seda3434 Genelde bütün anne adayları aynı fikirde😊herkese hayırlı doğumlar olsun inş.vakti geldiğinde bebişlerin🙏