Brl85 Merhabalar, malum balık sezonu değil bu yüzden balık tüketemiyorum, doktor da 20.haftadan sonra omega 3 desteği vereceğini söyledi.balık yağı kullananlar da var.tedirgin oldum siz kaçıncı haftada başladınız balık yağı kullanmaya????
Nilya Brl85 22. Haftadan itibaren kullanıyorum ocean mummy adı. Bunu kullanmaya başladıktan beri doktor diğer aldığım vitamin ilaçlarına gerek yok dedi öncesinde decavit kullanıyordum
Zulubik Brl85 bne hamilelik öncesinde de düzenli olarak kullanıyordum. Hamile olduktan sonra da en başından beri kullanıyorum. Zararı yok faydası var canım. Ocean markasını öneririm. Ağır metal içermeyen kaliteli bi marka. Kaş yapalım derken göz çıkarmayalım.
Ygll Merhaba ben geçen hafta kontrole gitmiştim doktoruma et ve balık yiyemediğimi iştahımın olmadığını söyledim bebeğin gayet sağlıklı ve kilosuda iyi olduğunu söyledi hiç birşey için kendini zorlama dedi yemek açısından yiyebildiğini ye dedi ikinizde öok iyisiniz dedi çok şükür. Yani her doktor sanırım balıkyağı vermiyo. Bebek ve anne iyiyse bence de gereksiz takviye ilaçlara gerek yok.
Kuzeyaras İlk üç aydan sonra folik asidi kesip imom diye balık hapı verdi çok memnunum şuan 21. Hafta dayım balık ilacı içtikten sonra ağzınıza tadı gelir bu asla öyle değil aşırı memnunum herşey yolunda 🙋🏻♀️
Byhnyvz Brl85 doktor bana vermedi balık yağı yalnızca kan ilacı ferrum kullaniorum başka bisey kullanmıyorum