Sonunda bana da nasip oldu doğum hikayesi yazmak 🤲🏼Bu güne kadar bekledik normal doğum olması için bugün suni sancı ile doğsun diye kontrole gelmiştik fakat nst de 3 defa hareketsiz çıkınca bir karar vermem gerekti hiç düşünmeden sezeryanı seçtim tabi 🙏🏼Doğum sürecim geçti bi şekilde ama uyanınca biraz ağrım oldu onu da ağrı kesicilerle hallettik gazım da hemen çıktı çok şükür 🙏🏼4100 git bir Paşam oldu🧿🧿🧿Kalktım yürüdüm iyiyim 🙂 bebeğim de emiyor şuan sütüm biraz az ama bunun da çok normal olduğunu söylediler 😊Allah isteyen herkese versin inşallah hoşçakal happymom 🥰🥰