nilaylaylaylay Canlar 21. Haftanın içindeyiz. Yalnız minik yavrum hep kasıklarımı tekmeliyor. Normal mi ? Siz bu haftalarda nerde hissediyorsunuz ?
ZCandan nilaylaylaylay daha cok minis 😍 buyudukce yukariya ciktigini hissedeceksin canim az daha sabir 😊
Hllswm nilaylaylaylay canım 24ten sonra bi midene bi kasıgına bi göbeğine vuruyo şuan normal aşagıda olması 🙏
Ceyda51 nilaylaylaylay benim de aynı kasıklarımda hareket ediyor sürekli çok nadir alt karında yatarken o da.ben de 21 haftalığım ☺️ Normal demekki
anapanda12 Normal. Rahim henüz anca göbek bağına kadar büyüdü ve bebek hala aşağıda doğal olarak oralara vuruyor
DeryaKuzusu Biz de 22+5 iz. 8dk sonra 22+6 olucaz 😁 kasıklarımı tekmeliyor benim de. Çok arada sola sağa yatınca biraz daha yukarıyı tekmeliyor.