ozg ben ilk camasırı almıstım daha sonra kurutma almıstım kurutma arastırırken ust uste koyacaksanız eger aynı marka olması gerekır demıslerdi onu hatırlıyorum ama ben 2 sene once aldım degısmısmıdır bılmem.. ıkısı aynı anda hem camasır yıkama hem kurıtmada arkadasımda var hıc memnundeil