Merhaba hanımlar, ben ikinci gebeliğimi yaşıyorum daha başlarındayım ama öğrendiğimden beri doğum korkusu yaşıyorum. İlkini normal yapmıştım, sunisiz epiduralsiz.. Çok zor bi doğumdu diyemem ama yinede bana etkisi çok olmuştu, ilk gebelikte nolucak nasıl yapıcam diye korku yaşamıştım şimdi ise başıma gelecekleri bildiğimden korkuyorum galiba 😅 Çevremdekiler hep ikinci doğum daha kolay olur diyor. Tecrübeli annelerimizden bilgi almak istiyorum, gerçekten ikincisi daha mı kolay oldu? 🙄