Bende 7 haftalık hamileyim. Daha önce lekelenmem oldugu için progestan hapı kullanıyordum sabah akşam. Tam geçti derken Pazar günü pıhtıyla birlikte kanamam oldu. Bebek düştü diye düşündüm kanama cok yogundu acil kadın doguma gittim keseyı gorunce rahatladım. Doktor 10 gun boyunca progestan iğne ve 3 günde endol fitil verdi. Hem progestan hapını kullanıyorum hem iğnesini kanama cok azaldı leke gibi geliyor iğnelerım bıtmedı daha