Yadigar71 geçen hafta karnımın bi tarafında bebek toplanıyor gibi oluyordu o kısım sertleşip hafiften sancı veriyordu ama çok hafif böyle 30 saniye sürüp geçiyordu bu günde 8-10 kez oluyordu merak ettim niye oluyor diye. Dedim bebek toplanıyor kasılıyor bi tarafım . Nst de 20 sancı çıktı önemli değil dediler. Neyse 2 gün önce bu aynı kasılma azıcık daha fazla acı vermeye ve sıklaşmaya başladı. 25 dk da bir falan girmeye başladı. Hani öyle ciddi bi sancı değil ama hissettiriyor kendini uzanmış haldeysem falan nefes alışverişim değişiyor sıkışır gibi oluyor kalbim yine 30 saniye sürüyor. Yarim saate bir girince yine gittim. Bu kez 80-90 sancılar çıktı. Ebeler panik oldu bizim açılma var mı diye bakmamız gerek dediler. Çünkü 80-90 sancıda açılma başlayabilir riske atamayız dediler. Çatala yattım tam 5 kez girdi ebe. Görmekte çok zorlandı çünkü o baktığı yada hissettiği yer neyse benim çok yukardaymış. Normalde bir kez girişti ben bunu görürüm ama senin çok yukarda çok zor oldu dedi. Tabi ben acıya dayanmadım ağladım falan. Deli gibi normal Doğum isteyen ben resmen ben doğuramaö diye ağlamaya başladım. Çünkü o açıklık kontrolü o kadar canımı acıttı ki ter içinde kaldım travma yaşadım resmen. Neyse allahtan açıklık yoktu. 2 tane serum taktılar bana yolladılar dinlen dediler kasılma hissedersen yine gel sakın az kasıldı falan diye gelmezlik yapma dediler