Busraoz Minikmucizem_ Kimse kız ya da erkek anladım bu görselden demedi ama hissettik dedik😌 O da hislerimizi sormuş ya da tahminlerimizi.
askimizinmeyvesi BaharSefvan Arzumms Gamze36 Betttt Dryaaa ync22 Dilankazann annesininkuzusuuu Mehtaponur Merhaba cici anne adayları bizim cinsiyet belli oldu kız İnşallah 😍😍😍
Mehtaponur Dilankazann BaharSefvan BaharSefvan Arzumms ync22 Cinsiyeti Doğru tahmin eden arkadaşlar Bir de benim bebeğim icin yorum yapabilirler mi? Alta linki atiyorum simdi❤
Mehtaponur Mehtaponur [url=https://hizliresim.com/zGnAW9][img]https://i.hizliresim.com/zGnAW9.jpg[/img][/url]
[silindi] Busraoz 11. Hafta çok erken değil mi cinsiyet için erkek mi bebeğimiz erkekler erken gösteriyo derler ya
Busraoz [silindi] 11+3’te gördü evet erkek. Kendi doktorum dışında 2 doktor daha gördü onlarda erkek dedi.
Busraoz askimizinmeyvesi Aa kızmış doğru bilmişim🤭 Hayirli olsun allah saglikla kucagina almayi nasip etsin🙏🏻🙏🏻