Zelalzelal Hanımlar ilk gebelik acemi bir anneyim bebek bezi konusunda bir türlü karar veremedim markalı olanlar çok pahalı hem kaliteli hemde uygun olan önereceğiniz var mı
LinaPrenses Zelalzelal valla ilkde primaa premium kulandmb2.de ebebek bezi aldm cunku cok pahali deniycem olmazsa degstrcem
Sumru4 Molfix kullandım çoğunlukla.. Sleepy de güzel fakat ek gıda.dan sonra kızımda çok pişik yaptı bıraktım. Molfix.le devam ettim. Bu yavrumda da molfix düşünüyorum.