Selinaaaaa uyuycan uyunicaksin bitecek demişti kardeşim 😁 ki ben iğneden korkan kan.bile aldırmayan tirsan biriyim. Genel anestezide bisey hissetmiyorsun dogal.olarak ama uyanınca agrım çok olmuştu hastane kaldigim 2 gün boyunca oksursem kesi yerim yirtilcakmis gibi hissederdim doğrulamazdım hatta hasta yatağına annemi yatırıp ben yatak halini alan koltukta yattım çünkü o ağrı ile yatağa çıkıp inmekte zorlaniyordum ama herkesin ağrı eşiği farklıdır inşallah sen daha rahat geçirirsin