Sulebrk ya erkekler genelde trip atan, surat yapan insanlardan hoşlanmıyorlar. Eşimde mesela bana kız bağır çağır ama asla surat yapma trip atma tahammül edemiyorum der. Genelde tartışınca ben susarım cevap bile vermem siniri geçince gelir kendi özür diler. Sonra ben bak bu hoş değildi derim. Tabi hamilelik süreci bambaşka insan çok alıngan ve hassas oluyor. Bebeğini düşün sakin kalmaya çalış. Sen ne kadar mutlu olursan bebekte bi o kadar mutlu olur 😊