Esraarys ben kestim hatta İnternetten de çok araştırdım. Hatta Nihat hatipoğlunun bu konu hakkında yazılarını okudum. Hocalar bile kestirebilirsiniz bi sakıncası yoktur diyo. Ayrıca bebeğin ömrünü saçının boyu mu belirliyormuş. Allah herkese bi ömür biçmiş saçla ne alakası var bu durumun. Ben kestim bebeğim şöyle böyle oldu diyeni de hiç görmedim. Böyle düşünenin de din bilgisinden Allah korkusundan şüphe ederim.