Kbrmerci 38+4 haftamdayım. Bu akşam parmak ucu kadar kanama geldi. Nişan dedikleri şey bu olabilir mi?
Pelin86 Kbrmerci Ben kendimkinden yola çikarak yaziyorum sümüksü akinti şeklinde hafif pempe kanli uzuyan balgamsi da denilebilirdi .kan gelmesi fazla olmuş gibi doktora gözükseydin belki önemli biseydir
profesyonelpollyanna Olabilir canım, sancın var mı? Sancı aralığını kontrol et, ama kan da gelmiş nişan olabilir doktorunu bilgilendir bence haftan doğum için müsait
Kbrmerci Bugün nstye girdim sancım çıkmadı akşamında da böyle olunca merak ettim. Doktoruma haber verdim yarın bida gidicem bakalım🤲😌 profesyonelpollyanna