ArzuBeli Merhaba anneler sizlere de sıcaklık basıyor mu sık sık terliyorum hele akşam yatarken yaz olsa dayanamazdım sanırım 33 haftalık gebeyim bebeğini bekleyen herkes sağlıkla eline alsın inşallah 🙏🏻🙂
Serpilmth Ben çok üsüyen biriyim normalde ama bende yanıyorum bazen gece ayaklarımı bacaklarimi hep açıyorum oluyormuş hamilelikte
Melmus Bende çok üşüyen biriydim normalde. Ama artık elim ayağım ateş gibi yanıyor. Hatta evin kombisini kapattım 😅eşime bazen üzülüyorum üşüyor müdür diye ama ben iyiyim merak etme sen diyor 😗
Yarendeniz Menapoza girmiş teyzeler gibi evde ince badilerle gezer oldum 🤰🏼 Regl olmıyoruz ondan sanırsam 🤔