Slinn Kuzey88 damar atmasıdır seğirme giibi olabilir çinkü. Beşinci haftada daha atacak ayak yok doğru düzgün😄göbek deliği hizasına doğru çıkmaya başlayınca hissediliyor ben daha yeni yeni başladım 18+1
Minik1anne Kuzey88 canım bende öyle hissetmiştim o haftalarda hatta ilk gebeliğim diye kalp atımı vs gibi bişey sanmistim doktora sorduğumda damarlarimiz falan daha da belirgin atmaya basliyormus 17 haftalar gibi yavaş yavaş hissetmeye başlarsın canım merak etme
Kuzey88 Slinn 😊 yok kıpırdama değil seğirme gibi normalde olmayan bişey kas seğirmeli olabilir dediğiniz gibi
Kuzey88 Secil45 daha önce düşük yapmıştım psikolojik olarak heralde sağlıklı olacağına dair belirti bulmaya çalışıyorum 😕
Secil45 Secil45 Deletedmom0032 valla canım benim 40 günlükken hissetmeye başladım ben seyirdi hep erkek oldu 😊
Secil45 Canım benimde oğlum var hamile kaldıktan sonra uzandığım zaman sağ tarafımda kalp atışı gibi bişey attı duyduğum kadarıyla erkek bebekler seyirirmiş benimde öyle oldu 2 aylık oğlum var şuan
Secil45 Kuzey88 Allah bilir tabide bi çok kişiden duydum bunu erkek bebekler seyirirmiş erkek olduğu için tekmelerini daha erken hissetceksin kızlar geç tekme atarmış 😀