Kızlar bir kaç gün önce yine paylaşmıştım hormon testi yaptırmıştım süt hormonu 47 çıkmıştı doktor gel yine ölçelm yine yüksek çıkarsa ilaç tedavisine başlarız demişti 2. Ölçüm de 53 çıktı ve ilaç yazdı. Daha ilacı almadım ama prolaktin yazmıştı sanırım aynı durumu yaşayanlar varmı ilacı kullanıp hamile kalanlar anne olmayı çok istiyorum ilacla kalabilirim inşallah 1 2 gün sonra takvime göre yüksek dönem korunmadan denicm yarın da ilaca baslıcam şimdiden yorum yapanlar için çok teşekkür ederim 😚