Merhaba. Hamile kalmadan önce ve 12. Haftaya kadar folbiol 5 mg kullandım. Bunun çok fazla bir doz olduğunu yeni öğrendim doktorlar hangi folik asiti kullandığımı sormamıştı çünkü. Bunu öğrendiğimden beri bu hatayı bilmeden de olsa yaptığım için aşırı üzgünüm. Bu durum hakkında deneyimi olan bilgisi olan var mı? İnternette fazla folikasit miktarının otizm riskini arttırdığı yazıyor. Bu postu hem belki bilmeyen biri denk gelir benim yaptığımı yapmaz diye hem de bana bu konuda yaşantısı olan biri varsa belki bir fikir olur diye yazıyorum. Teşekkür ederim.