Selam kızlar 👋
burada el ayak şişmesi ile ilgili çok şikayet okumuştum. Herkes yorumda bulunmuş fakat kesin çözüm kimse bulamamıştı. Bir süredir bendede şişkinlik vardı son bir haftada iyice arttı ve ayaklarım, ellerim patlayacak dereceye geldi. Sebebi gün içinde 10 dk bile olsa ayaklarımı uzatıp dinlenememem. Her neyse… önceki gün doktor randevum da doktor “dinlenmek zorundasın yoksa bu şişlikle doğuramazsın!!!” dedi 😣 ve ödem atmam için ananas takviyesi verdi… 1 hafta sabah akşam iç dedi ama sadece 1 tane içip yatmama rağmen ertesi gün %80 şişim inmişti. Bugün yine sadece 1 tane aldım… inanılmaz bir mucize… benim gibi zor durumda olanlar doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz, teşekkür edeceksiniz 😍