Eylülde kürtaj oldum 5aydır korunmuyoduk bi türlü olmuyordu adetim 2 hafta gecikti tek çizgi olacak die gene korkumdan yapmadım test..bugün içimden geldi test yapmak şükür ikinci çizgiyi gördüm Rabbim herkeslere nasip etsin hala elim ayağım titrioo ramazanda cok dua etmiştim önce isteyen herkeslere sonra kendime Rabbimm herkesin gönlüne göre versin uzun oldu kusura bakmayın