Ebi canımgeçmiş olsun detaylı yı nereye gittin bilmiyorum belki doğduğunda sıkıntı yaşanmaz ama bnde doğuştan kalbinde delik olup akciğere giden damarda darlığı olan bir bebek işim kalbinde delik olan bebeklerin bir süre sonra deliğin kapanması mümkün oluyor muş ama doktor takibi şart eğer kapanmazsa ameliyat olunuyor Bn 3 yaşında açık kalp ameliyatı oldum ve şuan hiç bir şikayetim yok ayrıca 36 haftalık hamileyim doğumdan sonra muhakkak bir Prof a gitmeni hatta cerahpaşa da Prof Dr Ayşe güler eroğlunu tavsiye ederim çok ilgili ve alanında uzman çocuk kardiyoloğu kendisi ve 24 senelik doktorum tekrardan geçmiş olsun umarım doğduğunda bir şikayeti olmaz yanlış teşhis konmuş olabilir ayrıca yine tıp fakültesinde perinotolojide ayrıntılı yaptırmanızı tavsiye ederim belki yanlış yorumlanmıştır.