İyi akşamlar kızlar bugün ikili test için ultrasona girdim normalde bebeğim 13+2 haftalık ama bugün başka bi doktora gitmiştim sen emin misin bu kadarlık olduğuna dedi senin bebeğin 14+5 görünüyor dedi boyu 9 cm ve 100 gram nt yani ense boyu 0,173 yazıyor yani 1,73 galiba değil mi ? Bpd 2,44
şimdi ben her zaman gittim doktora göre mi hareket edeyim yoksa bugünkü doktora göre mi böyle bişey yaşayan var mı bebeğin bu zamanlarda gelişimi hızlı olabilir mi ?