prensesinanasi Prlzmn ya kantaron yagi sürüyorum o şişlik 2 haftadır var gider diyorlar gitmiyor öylece duruyor moralim alt üst geçer mi bu ya cok iğrenç duruyor
Prlzmn prensesinanasi sisligi gecmedi ama acisi gecti hindistan cevizi yagiyla. Umarim şişliği de gider 😔